ZBIÓRKA 16.06.2012

Drogie Wilczki, w planach na najbliższą zbiórkę mamy rajd rowerowy nad Zalew Zemborzycki, muszę wiedzieć czy każda z was ma sprawny rower? Piszcie w komentarzach (aby dodać komentarz-->add a comment) Przed wyjazdem Małgosia, Kasia i Ala otrzymają chusty i złożą przysięgi , nauczcie się poniższego tekstu. Natomiast Ola i Maja złożą obietnice już na obozie.

Obrzęd
Akela zaprasza ochotnika na środek.
Akela: Czego pragniesz?
Kandydat: Wstąpić do gromady wilczków.
Akela: Dlaczego?
Kandydat: By zostać wilczkiem i móc stawać się
lepszym człowiekiem na podobieństwo
naszego Ojca w niebie.
Akela: Dzisiaj otrzymujesz miano „delikatnej
łapki”. Pytam cię, czy chcesz pracować
ze wszystkich sił, by przygotować się do
Obietnicy Wilczka?
Kandydat: Tak.
Akela zakłada chustę wilczkowi

Komentarze

  1. druhno ja mam sprawny rower i pojadę nad zalew

    OdpowiedzUsuń
  2. ok tylko podpisujcie sie imionami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. druhno ja będę mam rower i będę na wycieczce Ola Wąsik

    OdpowiedzUsuń
  4. Druhno, mam sprawny rower i pojadę na wycieczkę. Ala H.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska