DM za FSE-Pliszczyn


Jakiś czas temu pojawiła się informacja dotycząca Dnia Modlitw za FSE. Koszt wyniesie ok 15 zł (obiad+powrót autokarami) Spotkamy się ok. 8.30 pod kościołem (gdyby się coś zmieniło do godziny dam znać i więcej informacji jeszcze będzie podane). Do jutra do 19.00 muszę wiedzieć liczbę osób, które się wybierają, nie wspomnę że jest to obowiązkowe wydarzenie. Chciałam bardzo bardzo mocno podziękować wilczkowi Ali Haczewskiej, która pojawiła się wczoraj, aby sprzedawać palmy. Reszta wilczków-bierzcie przykład! bo myślę że i tak w niedzielę idziecie do kościoła, a poświęcenie dosłownie 10 minut po Mszy to nie jest wielki wyczyn.

Komentarze

  1. ja będę Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Gabrysia będzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja będę Małgosia.Ch

    OdpowiedzUsuń
  4. przepraszam coś mi wypadło nie moge przyjść Maja

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niestety nie będę mogła przyjść, bo jestem chora, Nadia D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska