Zbiórka w Kościele św. Michała Archanioła

Kochane Wilczki.
Przy Parafii św. Michała Archanioła działała Gromada (10 Wilczków), ale niestety nie ma ochotniczki na Szefową, która by się nią zajęła i razem z Hufcową podjęłyśmy decyzję, że Wilczki z tamtej Parafii dołączą do naszej Gromady. Ta decyzja niesie za sobą trochę zmian, o których teraz pragnę Was poinformować.
Po pierwsze i najważniejsze. Zbiórki będą się odbywać zarówno w Kościele Maksymiliana jak i Michała. I będzie to w następującym porządku: dwie zbiórki podrząd będą w Maksymilianie a ostatnia w Michale.
I najbliższa zbiórka 8 marca odbędzie się w Parafii św. Michała Archanioła przy ul. Fabrycznej 19 o godz. 9:00. Mam nadzieję, że nie będzie problemu z przyjazdem, to jest sąsiadująca Parafia, za wiaduktem w dół Drogi Męczenników Majdanka. Około 8 minut piechotą.
Następna 15 marca odbędzie się w naszej Parafii (Maksymiliana).
Po drugie. W sobotę ustalimy godzinę zbiórek by pasowało zarówno nam jak i Dziewczynkom, które do nas dojdą.
Po trzecie. Mam nadzieję, że uda nam się pogodzić wszystko tak, aby każda z nas była zadowolona.
Jeśli Któraś ma jakieś pytania to proszę o kontakt.

Pozdrawiam.
Akela-Katarzyna Gancarz.

Komentarze

  1. Będę. Rozalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przyjdę bo nie wiem gdzie jest ta parafia i ja jestem przwyczajona do zbiórek w Maksymilianie a nie w Michale. Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja, ta Parafia jest zaledwie kilka minut w dół od Maksymiliana, ale skoro nie wiesz to ja będę o 8 45 pod Maksymilianem i razem przejdziemy, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę, Nadia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska