Zbiórka 24 Maja




Kochane, 
bardzo serdecznie zapraszam Was na zbiórkę a najbliższą sobotę! 
Spotykamy się o godzinie 9.00 w Parafii św. Michała Archanioła. 

Trwa w tej Parafii po raz czwarty już zorganizowany Maraton Biblijny, w którym weźmiemy udział! :)

Na czym to polega? 
Przez tydzień ( od dnia 18 Maja) niemal od rana do rana czytamy Pismo Święte. 

Ja to wygląda? 
1. Czytam w domu (nie za szybko, nie za wolno - czas będę miał podany na kartce) - pytam siebie: "Co Bóg mi mówi przez ten fragment?"

2. Przychodzę 10 minut przed czasem: słucham wcześniejszego fragmentu.

3. Czytam wyznaczony mi fragment Pisma Świętego.

4. Otrzymuję Świadectwo Uczestnictwa i cieszę się, że właśnie rozpocząłem(ęłam) na nowo przygodę ze 

Słowem Bożym.


My włączamy się w tą inicjatywę od godziny 11.00. Pójdziemy tam razem w trakcie zbiórki. 

Wyznaczyłam kilka osób do czytania. Podam teraz imiona i napiszę fragment oraz czas w którym czytacie.

1. Rozalka Hbr 4-6. Czas: 8 min. 
2. Gabrysia Hbr 7-8. Czas: 8 min.
3. Maja Hbr 9- 10, 18. Czas: 8 min.
4. Gosia Hbr, 10,19-11,40. Czas: 9 min.
5. Zosia Hbr 12,1-13,25. Czas: 8 min.
6. Ktoś chętny?? Jk 1,1- 2,9. Czas: 7 min.
7. Druhna Kaja. Jk 2,10- 3,18. Czas: 7 min.
8. Akela Jk 4,1- 5,20. Czas: 7 min.

Jak widzicie: czytamy po kolei. Np. Rozalka kończy swój fragment a po Niej kontynuuje Gabrysia. 
Przeczytajcie sobie swoje fragmenty w domu. Na zbiórce jeszcze raz przećwiczymy! :)

Ściskam! 
Do zobaczenia!
Zdrowa (już) Akela!! :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska