DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA! :)


Kochane Wilczki!

Drodzy Rodzice! 

W związku z moim odejściem chciałabym napisać kilka słów... 

Wilczki, 
przede wszystkim: DZIĘKUJĘ! z całego serca dziękuję,  za czas który razem spędziłyśmy. To niebywale mnie ubogaciło! Nie byłam z Wami długo, ale ten czas był i jest dla mnie niesamowicie owocny. 

Rozalko, Gosiu, Nadio, Zosiu, Aniu, Gabrysiu, Maju… dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna! Na dalszy czas bycia w Gromadzie życzę Wam pogody ducha! Rozwijajcie się, stawajcie się dzielnymi Wilczkami, trwajcie w Siostrzanej Miłości! Wiedzcie, że każda z Was jest dla mnie ogromnie ważna!


Drodzy Rodzice,
Wam dziękuję za współpracę, którą wspólnie podejmowaliśmy w celu rozwijania Państwa Pociech, dziękuję za chęć i gotowość do pomocy, nie tylko tej, której wymagała nasza Gromada, ale tej ludzkiej, osobistej. Dziękuję za wspieranie mnie modlitwą, za dobre słowo, za pomoc w przygotowaniu zbiórek, za pomoc w organizacjach wyjazdów. Dziękuję za każdy gest dobroci kierowany w moją stronę. 


Niech Wam Wszystkim Pan błogosławi i strzeże!
Obiecuję pamiętać w modlitwie!
Niech Duch Święty rozpala Wasze serca!

Z darem modlitwy i wdzięczności

-Katarzyna Gancarz. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska