Szanowni Państwo,
dziś na naszym krótkim spotkaniu z hufcową oficjalnie dh. Kasia Gancarz pożegnała się z naszą gromadą. Z powodów osobistych nie będzie już Akelą. Do końca tego roku szkolnego i na czas obozu letniego poprowadzę ja. Jeśli chodzi o obóz to jego organizacją zajmuje i mogłam się zająć dopiero od wczoraj więc mam już zarezerwowany domek (14-osobowy) w Krasnobrodzie.Termin obozu to 30 czerwca do 6 lipca. Muszę zadzwonić jeszcze w parę miejsc by załatwić transport, katering na obiad, zobaczyć ośrodek na żywo itd dlatego informacje co do dokładnego kosztu i karty zdrowia podam za tydzień po zbiórce. W razie pytań proszę o kontakt. mój tel:783999840 mój emeil: kaja9753@gazeta.pl .Dodatkowo podaje linka do strony na której można zobaczyć wynajęty przeze mnie domek: http://meteor-turystyka.pl/roztocze-krasnobrud,krasnobrod.html#
Serdecznie pozdrawiam
dh. Kaja Jędrychowska

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska