ZIMOWISKO-WIĘCEJ INFORMACJI-ZAJRZYJCIE

Czuwaj!
W  tym Nowym Roku życzę Wam moje wilczki i Waszym rodzicom wielu radości, szczęścia i pokoju!
Chcę doprecyzować informacje co do zimowiska.
Czekam na odpowiedzi kto jedzie a kto nie, a jak jesteście niepewne, to napiszcie, na ile procent.
Termin:
UWAGA, ZMIANA!
9-12 lutego 2015 (to jest drugi tydzień ferii, od poniedziałku do czwartku)

Miejsce:
Zamość
Przewidywany koszt:
ok. 150 złoty (może ulec zmianie)
Proszę o informację w komentarzu lub smsem. (najlepiej do najbliższej zbiórki- 10 stycznia 2015  nastąpiła zmiana, muszę mieć tę informację do 9 stycznia najpóźniej wraz z danymi<jak jedziecie>:
imię i nazwisko, numer PESEL, numer telefonu kontaktowego, adres )
Ze wszystkich sił!
Akela Agnieszka Rzążewska


Komentarze

  1. Ja jadę na pewno. Czy były jeszcze jakieś szczegóły( na zbiórce), bo mnie ostatnio nie było i nie wiem. Rozi =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę na Zimowisko ; ) Nadia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadę na Zimowisko. Kasia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mogę Ania.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska