Święto Szczepu + Zebranie- Zapraszamy wszystkie Wilczki i Rodziców

Czuwaj!
W tę sobotę, 3 października 2015 r., odbędzie się Święto Szczepu. Będzie to okazja do spotkania Wilczków z drużyną, do której przejdą Wanesa, Ania i Weronika.
Zbieramy się o godz. 9.15 pod wejściem do Zakrystii. Odbędzie się Apel z Obietnicą Wanesy- odezwij się do mnie bardzo proszę na komórkę (798 730 525).
Waneso! Zaproś rodziców i naucz się z Obrzędów tekstu do Obietnicy. 


Plan wydarzenia:
1. Msza o godz. 10.00 w Kościele pw. św. Maksymiliana Kolbe w Lublinie
2. Apel z przejściem Wilczków do drużyny
Przypominam, że śpiewamy na pożegnanie piosenkę "Mowgli odchodzi"-TUTAJ SŁOWA I MOŻNA SOBIE POSŁUCHAĆ.
3. Słodki poczęstunek
Proszę się zgłaszać, co kto przyniesie:
Ciasto szóstka szara: Agatka z pomocą mamy
Ciasto szóstka czarna: Alicja z pomocą mamy (może być kupione)
Sok/napój 1 litr szóstka szara:

Sok/napój 1 litr szóstka szara:
Sok/napój 1 litr szóstka czarna:
Sok/napój 1 litr szóstka czarna:
Można napisać w komentarzu lub na mój numer komórkowy.
4. Gra dla Rodziców, Wilczków i Harcerek
Mogą w niej uczestniczyć wszyscy. Ma to być sposób na zintegrowanie się w 2SL. 
5. Zebranie dla rodziców/ Gry i zabawy dla Harcerek i Wilczków
Na spotkaniu będzie zapoznanie się z Nową Drużynową- Adą Kołodziej, z Nową Szczepową- Moniką Karwat oraz z Nowym Duszpasterzem- ks. Kamilem Mielniczukiem.
Będą wyjaśnione kwestie organizacyjne, przedstawiony Plan Pracy 2. Gromady Lubelskiej, informacje o spódnicach i inne. 

Serdecznie zapraszam wszystkich Rodziców :)
6. Iskierka na zakończenie całej imprezy.
 


Do godz. 21.00 w piątek czekam na informację zwrotną kto będzie a kto nie (i z jakiego powodu). Proszę to robić za pomocą komentarzy lub/i smsów (798 730 525).
Ze wszystkich sił!

Akela Agnieszka Rzążewska


Komentarze

  1. Będę i przybędę. Ja mogę wziąć sok, owoce, wafle i ciastka.
    Rozaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja będę i przyniosę sok jabłkowy - Gabi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania i Marysia przyniesiemy soki i ciastka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę i przyniosę sok /Nadia

    OdpowiedzUsuń
  6. postaram się być ale dopada mnie grypa
    Zosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Akelo odbierz o de mnie telefon i jagby co będe na zbiórce i wezme sok pomarañczowy i ciastka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska