Zbiórka 16 stycznia 2016

Czuwaj!
Zapraszam serdecznie wszystkie wilczki na zbiórkę w sobotę 9 stycznia 2016 o godz. 9.00 przy Parafii pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego. Zbiórka zakończy się później niż zwykle, ok.12.30.
Przypominam o wzięciu drugiego śniadanka i kroniki wilczka. Ważny jest do wzięcia scenariusz (choć mam nadzieję, że już będziecie umiały tekst na pamięć) i swój strój.
Przypominam na co się zdecydowałyście:
Hania- gwiazdka
Liliana-aniołek
Karolina-aniołek
Zosia-pasterz
Agata-pasterz
Gabi-Maryja
Rozaa-Józef
Korony dla król
Marysia-król (mam dla Ciebie pelerynę królewską, musisz sobie załatwić jakąś szatę pod spód)
Nadia-król
Amelka-król
Wszystkie inne wilczki-możecie być w mundurach, to także piękny strój :).
Uwaga!
Jeżeli ktoś nie ma stroju, proszę mi dać znać. W domu na pewno znajdę coś, co będzie pasować. 

Przypominam, że w tę sobotę będziemy ostatecznie ćwiczyć, do skutku. Proszę, dajcie z siebie wszystko! :)


W poprzednim poście informacje na temat Spotkania Opłatkowego 2016, na którym będzie nasz przedstawienie. :)
Na mszę na przed spotkaniem przychodzimy ubrane w MUNDURY :).

Ze wszystkich sił!


Akela Agnes

Komentarze

  1. Będę i przyniosę pieniądze ( Tak Akelo pamiętam XD 8) )
    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Martynka, kimś będziesz czy będziesz występować w mundurze? :)
      Akela

      Usuń
  3. Lilka ja będe wezmę strój i faworki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę Marysia i będę miała szatę pod spód.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na głowę jako Maryja też coś masz, i Jezusa (w sensie lalkę)?
      Akela

      Usuń
  6. przyjdę, nie mam skrzydeł do stroju anioła
    Karolinka Łukasik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę. Mam już przygotowany strój.
    ~Józef /*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę.Nadia :)P.S. Pozdrawiam Akele i inne wilczki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska