Zbiórka 13 lutego 2016

Czuwaj!
Zapraszam serdecznie wszystkie wilczki na zbiórkę w sobotę 13 lutego 2016 o godz. 9.00 przy Parafii pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego. 
Przypominam o wzięciu drugiego śniadanka, kroniki wilczka oraz kapciach na zmianę. ☺

Weźcie ze sobą również kolorowe papiery, cytaty Roberta Baden-Powella wydrukowane i coś do ozdabiania (BEZ BROKATU!). Będziemy robić karteczki na Dzień Myśli Braterskiej 2016. 


ZIMOWISKO 2016
Zimowisko odbędzie się od 19 do 21 lutego 2016. Tak jak mówiłam na spotkaniu wyjazd ok. 14.00 w piątek, przyjazd ok. 18.00. Jeżeli się cokolwiek zmieni, będziecie Państwo poinformowani na blogu i również smsowo. 

Na zebraniu pełną kwotę zapłaciły (150 zł) 
(K) oznacza, że mam już kartę kwalifikacyjną
(R) oznacza, że jest potrzebny rachunek:
  • Rozalka (K)
  • Liliana (K, nie ma żadnych informacji uzupełnionych o stanie zdrowia dziecka, zapraszam pod koniec zbiórki,by je uzupełnić i brakuje opinii o zachowaniu)
  • Zosia Junior (R)
  • Hania (K) (R)
  • Nadia (K) (R)
  • Amelia (K)
  • Gabrysia (R)
  • Martynka (K)

100 zł:
Alicja
Jak na razie nie mam żadnych pieniędzy ani karty od Karoliny i Kasi. Proszę o doniesienie tych elementów na tej zbiórce, a jak nie jest to możliwe, to proszę o kontakt telefoniczny. 
I do soboty proszę o wysłanie danych do rachunku na mejla: agnieszka.rzazewska@gmail.com 
Potrzebne dane:
-imię, nazwisko i adres rodzica, który go potrzebuje
-imię i nazwisko dziecka


Ze wszystkich sił!
Akela Agnes

Komentarze

  1. Będę Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę Marysia

    OdpowiedzUsuń
  3. postaram się przyjść Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjdę, wezmę kartę i pieniądze c;
    ~ Kasiaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę,przyniosę kartę i
    pieniądze.Przepraszam,że
    nic się nie odezwałam,ale
    brat mi się urodził w sobotę 06.02.2016r.Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę na zbiórce i przyniosę totem :) NADIA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie będę, bo jestem chora :(
    ` Rozaa ´

    OdpowiedzUsuń
  9. Akelo o której godzinie wyjeżdżamy na zimowisko

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska