Rozesłanie na obozy 2016

Czuwaj!
Tak jak pisałam w poprzednim poście- Rozesłanie na obozy jest 25 czerwca 2016 r. Parafii pw. NMP Matki Kościoła w Świdniku.

Kościół znajduje się przy ul. Wyszyńskiego 32 (jeżeli ktoś chce można się tam dostać samodzielnie-autobusem lub samochodem ☺). 
Jeżeli zbierze się grupa- jedziemy wspólne autobusem 55 o godz. 7.34 przy przystanku Lotnicza (zbieramy się na przystanku, potrzebny jest specjalny bilet podmiejski pod przekroczeniu drugiej strefy biletowej, najlepszy wybór to 1+2).
Jeżeli ktoś będzie podróżował na własną rękę-zbiórka 8.25 pod kościołem w Świdniku.
Proszę, aby każdy wilczek napisał, czy się pojawi.
Jeżeli będzie nas mało, a ktoś będzie jechał samochodem-to też proszę o taką informację, gdyż chętnie się zabiorę ☺.
Na rozesłanie na obozy zaproszone są wszystkie wilczki- bez względu czy jadą na obóz, jest to podsumowanie Roku Harcerskiego 2015/16. Serdecznie zapraszam!



Ze wszystkich sił!Akela Agnes



Komentarze

  1. Jeśli jest taka możliwość to ja chętnie pojadę autobusem z grupą Lilka

    OdpowiedzUsuń
  2. Akelo ja pojadę na Rozeznanie z grupą tylko nie wiem jak będziemy wracać. Martynka;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pojadę ałtobusem z grupą.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Hania nie może być, ale będzie z Wami duchem...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska