Zbiórka 18 czerwca 2016 + DUŻO WAŻNYCH INFORMACJI!!!

Czuwaj!
Zapraszam wszystkie wilczki na zbiórkę w sobotę 18 czerwca 2016 o godz. 9.00 przy Parafii pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Lublinie. Zbiórka skończy się wcześniej ze względu na to, że tego dnia mam egzamin ustny i będzie to godzina 11.00
Weźcie ze sobą drugie śniadanie, kronikę i Mowglika.
Przypominam, że pełny mundur to koszula, pasek, spódnica, beret, chusta i podkolanówki granatowe.

Informacje przedobozowe:
  1. Obóz planowany jest w terminie od 8 do 12 sierpnia 2016 w Krasnobrodzie lub w okolicach (nie wiadomo jeszcze gdzie, nie ja zajmuję się miejscem).
  2. Jedziemy z tą samą gromadą, co na Zimowisko- 8 GL.
  3. Obóz będzie pod namiotami (małe namioty z podłogą), więc jeżeli ktoś się wybiera, to już teraz może się zaopatrzyć w ciepły śpiwór i karimatę.
  4. Jeżeli ktoś jedzie na obóz jego obowiązkiem jest zapłacenie składki rocznej i podpisanie deklaracji członkowskiej. Nikt bez tego nie będzie mógł uczestniczyć w wyjeździe ☺.
  5. Podczas zbiórki będę rozdawała karty kwalifikacyjne na obóz. Uwaga wzór karty się zmienił i nie można już używać tej z zeszłych lat. Jeżeli dziecka nie będzie na zbiórce (a jedzie na obóz ☺) proszę mi wysłać mejlowo (agnieszka.rzazewska@gmail.com) prośbę o przesłanie karty do wydruku. Czas na wypełnienie i dostarczenie mi karty jest do 5 lipca 2016 r. (po tym terminie nie ma mnie w Lublinie, gdyż wyjeżdżam).
  6. Odbędzie się spotkanie informacyjne dotyczące obozu i już teraz proszę o informację, jaki dzień tygodnia będzie Państwu pasował. W przyszłym tygodniu w sobotę (25.06.2016r.) jest planowane Rozesłanie na obozy (uroczysta msza św. + apel), dlatego ten termin odpada. Czy termin w tygodniu 27.06-2.07 byłby dobry? Czekam na propozycje ☺
Rozesłanie na obozy 2016
Gdzie?
Parafia pw. NMP Matki Kościoła w Świdniku
Kiedy?

25 czerwca 2016r. (sobota)
Plan:

8.30-zbiórka pod kościołem w Świdniku
9.00-apel
9.15-Msza Święta
I tutaj się pojawia pytanie:
Kto chce jechać autobusem razem z Akelą Agnes?
Jeżeli się zbierze grupa osób, to tak będzie, a jak nie to spotykamy się już na miejscu. 
PS MAM NADZIEJĘ, ŻE KAŻDY DOTARŁ DO KOŃCA TEGO DŁUGIEGO POSTU!!! ☺

Ze wszystkich sił!


Akela Agnes



Komentarze

  1. Będę na zbiórce,ale na obóz nie pojadę.Martynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Akelo! Agatka na rozeslanie oczywiście dojdzie na miejscu. Spotkanie może być w proponowanym tygodniu jednak najwcześniej o 17, w moim przypadku. Mama Agatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie nie będzie na zbiórce bo jestem
    chora,ale mój tata podwiezie totem.
    Akelo,Ty chyba dawałaś mi tą kartę kwalifikacyjną na obóz.
    A na to rozesłanie na obozy chyba przyjdę.Karolina:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Tobie dawałam kartę,
      Akela

      Usuń
    2. Pasuje nam termin 27-2.07 na spotkanie organizacyjne. JiP. Syska

      Usuń
  4. Witam, Agatka Guściora nie może być jutro na zbiórce. Przepraszamy ale trochę się nam sprawy nawarstwiły. Tak jak zgłaszałam- NIESTETY nie może pojechać na obóz. Będziemy się jeszcze kontaktować

    OdpowiedzUsuń
  5. Bede gabi syska na obóz pojade

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska