I zbiórka w Roku Harcerskim 2016/2017 sobota 10 września

Czuwaj!
Serdecznie zapraszam wszystkie wilczki na zbiórkę 10 września 2016 o godz.9.00 przy Parafii pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Lublinie.
Weźcie ze sobą drugie śniadanie, książeczkę Mowgli oraz kronikę wilczka (jeżeli ktoś nie ma, wystarczy zeszyt w kratkę 60 kartek).
Kandydatki na wilczki-dziewczynki chętne do wstąpienia do naszej gromady zapraszam w spódnicach, koszulkach granatowych z krótkim rękawem oraz podkolanówkach granatowych. Dziewczynki, które są już w naszej gromadzie proszę o zadbanie o mundur: spódnicę za kolano granatową, sprawdzenie naszywek, do sandałów nie nosimy getrów! 
Proszę, aby wszystko wyglądało elegancko :-)
Ze wszystkich sił!
Akela Agnes
PS W razie pytań jestem pod telefonem:
507 088 382.
Dajcie znać w komentarzach, czy będziecie :-).

Komentarze

  1. Agatka będzie na zbiórce. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Akelo ja znowu jadę do babci:[

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze i wszędzie!
    ~Rozi☻♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę Marysia :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę gabi a przy okazji idziemy na mszę?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kandydatka Zuzia przyjdzie na zbiórkę. Pozdrawiam Anna Kabasa

    OdpowiedzUsuń
  7. ja będę Gabi.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jestem przeziębiona i jutro nie przyjdę :( Nadia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska