Zbiórka 24 września 2016

Czuwaj!
Serdecznie zapraszam wszystkie wilczki na zbiórkę 24 września 2016 o godz. 9.00 przy Parafii pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Lublinie.
Weźcie ze sobą drugie śniadanie, książeczkę Mowgli oraz dobrze wyposażony piórnik i kronikę wilczka.
Pamiętajcie o pełnym umundurowaniu.

Proszę, aby dziewczynki, które dostały koszule ode mnie zakupiły sobie naszywki w sklepie harcerskim. 
Wszystko jest wytłumaczone tutaj (KLIK!).
A tak trzeba przyszyć naszywki ☺

UWAGA!

Bierzemy udział w grze, Pan do mnie zadzwonił!!!Ta zbiórka będzie trwała krócej, do godz. 11.40. Ze względu na udział wybranych osób (Gabi D. i Tosia D.,jest chora Rozalia,rozchorowała się Agatka Ł., zamiast Agatki G. Hania D.,też nie może Natalia) w grze miejskiej "W poszukiwaniu magicznego kielicha". 

PS Szukam osoby, która zechciałaby uzupełnić kronikę Gromady o trzy wpisy z wrześniowych zbiórek. ☺
Ze wszystkich sił!
Akela Agnes

tel. 507 088 382

Komentarze

  1. Piszę komentarz, żeby zobaczyć, czy działa.
    Akela

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się spytać, czy Hania tez może dołączyć do poszukiwań, jeśli tylko bardziej ją katar nie rozłoży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zostało wysłane zgłoszenie z taka liczba osób, co jest i tak nagięciem zasad. Na razie się do mnie nie odezwali i nie weźmiemy udziału w grze raczej :( akela

      Usuń
  3. Ja będę Marysia :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę GABI D. , ALE DO 11.00

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja będę . Martyna:-]

    OdpowiedzUsuń
  6. My będziemy Karolina
    i Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska