Brak zbiórki i Msza Środowiska 16 października 2016

Czuwaj!

W tę niedzielę nie spotkamy się niestety na zbiórce, gdyż wyjeżdżam na Spotkanie Krajowej Ekipy Wilczków (WAJNGANGĘ) do Torunia. To jest tak jakby moja zbiórka z Akelą-naszą namiestniczką. ☺
Mam nadzieję, że owocnie przeżyjecie sobotę. ☺Przekażcie tę informację innym wilczkom. Czy ktokolwiek ma jakiś kontakt z taką małą Natalką (przyprowadzała ją na zbiórki babcia)? 
Za to w niedzielę jest msza środowiska, jest o godz. 10.00. Też mnie niestety nie będzie (będę wracać bardzo późno). Jeżeli ktoś już był to wie, że wszystkie harcerki, wilczki i harcerze siedzą po prawej stronie w bocznych ławkach. 

WAŻNA INFORMACJA
Szanowni Rodzice, 
Chciałabym otrzymać od Państwa adresy e-mail-najlepiej smsem na mój numer telefonu: 507 088 382. To na nie będę kierować więcej informacji. Przewidywane jest także spotkanie dla Rodziców w przyszłym tygodniu. I tutaj pojawia się pytanie: czy jest Państwu wygodniej spotkać się w sobotę (np. tuż po zbiórce) czy na tygodniu? Jestem w stanie się dostosować. 

Ze wszystkich sił!Akela Agnes

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska