WIELKIE ŁOWY

Czuwaj!
Zapraszam, żeby wpisywać w komentarzach kto z kim jedzie. 
Samochodów powinno wystarczyć, a jak nie, to będziemy kombinować. Ekwipunek już na stronie ☺

Zbiórka przed wyjazdem:



  • godz. 7.30
  • parking przy Parafii pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Lublinie


LISTA SAMOCHODÓW:



  • tata Karoliny: Karolina Ł., Gabrysia Ł. + Liwia + 3 dziewczynki
  • mama Hani: Hania + Ala B. + Agata G. + Natalka P.
  • tata Amelki: Amelka + Gabrysia D + Lilka
  • mama Agatki Ł.: Agata + Akela + 2 młode przewodniczki
  • tata Dominiki: Dominika, Ola + 2 dziewczynki
  • mama Edyty: Edyta + Kalina + 1 dziewczynka
  • mama Martynki K.: Martynka + Kasia + Zosia + 1 dziewczynka
  • mama Martynki G.: dowiezie Martynę po występie baletowym

WPŁATY NA WIELKIE ŁOWY + KARTY:

  1. Martyna K.  70 złjuż mam kartę
  2. Karolina Ł. 70 złjuż mam kartę
  3. Gabrysia Ł. 70 złjuż mam kartę
  4. Hania D.  70 złjuż mam kartę
  5. Edyta K.  70 złjuż mam kartę
  6. Julia M.  70 złjuż mam kartę
  7. Kalina R.  70 złjuż mam kartę
  8. Agata Ł. 70 złjuż mam kartę
  9. Natalia T.  70 złjuż mam kartę
  10. Ola M.  70 złjuż mam kartę
  11. Natalia P.  70 złjuż mam kartę
  12. Agata G. 70 zł, już mam kartę
  13. Liwia H. 30 zł
  14. Zosia Z.  70 złjuż mam kartę
  15. Lilka K.  70 złjuż mam kartę
  16. Kasia W. 
  17. Martyna G.  70 złjuż mam kartę
  18. Dominika K.  70 złjuż mam kartę
  19. Karolina S.  70 złjuż mam kartę
  20. Amelka B. 70 złjuż mam kartę
  21. Gabrysia D. 70 złjuż mam kartę
  22. Alicja B. 30 zł
  23. Weronika Kurek potrzebuję kartę oraz 30 zł
  24. Julia Zyśk potrzebuję kartę oraz 30 zł
Ze wszystkich sił!
Akela Agnes

Komentarze

  1. Hania gotowa i czeka na pasażerów

    OdpowiedzUsuń
  2. Liwia jedzie z tatą Karoliny i Gabrysi, już załatwione. Wszystkie brakujące papiery doniesiemy w sobotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lila ja mogę jechać z Amelką

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska