Zbiórka 7.04, Wielkie Łowy 25-27.05, obóz 27.06-2.07.2018

Czuwaj!

Proszę, przeczytajcie cały post, zawiera dużo ważnych informacji☺️

Po pierwsze zapraszam was na zbiórkę 7 kwietnia w godzinach 9-12 przy kościele św. Maksymiliana w Lublinie. Weźcie ze sobą drugie śniadanie i łopatki lub łyżki. Najlepiej załóżcie też pod mundur jakąś koszulkę, którą będzie można zabrudzić :)

Kilka osób nie zapłaciło mi jeszcze za Dzień Modlitw. Tak jak mówiłam, również ci, którzy zadeklarowali się i nie pojechali, muszą zapłacić. Czekam więc na 30 zł od  Matyldy i Helenki i po 15 zł od Karoliny i Gabrysi Ł.

Teraz kolejna sprawa - WIELKIE ŁOWY! :)
Najważniejsze informacje:
miejsce: Zespół Szkół nr 1 w Krasnymstawie
termin: 25.05-27.05 (zaczynamy w piątek ok. godz. 18/19, kończymy w niedzielę ok. godz. 15)
koszt: 85zł (śniadania, kolacje, obiad w sobotę i w niedzielę, zakwaterowanie, materiały warsztatowe, książeczki)
 
Proszę, żeby każdy do 14 kwietnia, czyli do następnej zbiórki, zdecydował się, czy jedzie i dał mi znać :) Przy zapisie trzeba zapłacić zaliczkę w wysokości 30 zł, gotówką do mnie.

Transport do Krasnegostawu nasz gromada organizuje we własnym zakresie. Najlepiej byłoby, jakby zawieźli nas tam jacyś ofiarni rodzice. Jeśli ktoś zechciał się tego podjąć, proszę o kontakt ze mną (731953927). Z góry dziękuję wszystkim za pomoc! :)

I ostatnia rzecz - obóz :) Mam dla was na razie tylko ogólne informacje. Nasz obóz odbędzie się w Janowicach (niedaleko Puław), w terminie 27 czerwca - 2 lipca.
Mam tutaj kolejną wielką prośbę do rodziców - w tym roku po raz pierwszy jedziemy na obóz do lasu. Z tego powodu jeszcze przed przyjazdem wilczków (w dniach 25-26.07) ja i inne Akele będziemy przygotowywać dla nich miejsce (trzeba będzie zbudować z żerdzi takie rzeczy jak kuchnia, kaplica czy latryny). Po obozie i powrocie wilczków, 3.07, będziemy to wszystko porządkować. Bardzo przydałaby nam się w tym Państwa pomoc. Będziemy bardzo wdzięczne, jeśli ktoś byłby w stanie :)

Ze wszystkich sił!
Akela Kasia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska