Rozpoczęcie Roku Harcerskiego

Czuwaj,

Serdecznie zapraszam wszystkie wilczki wraz z Rodzicami na Rozpoczęcie Roku Harcerskiego 2018/2019, które odbędzie się 9 września 2018 (niedziela) przy kościele pw. św. Maksymiliana Marii Kolbego.

Bardzo się cieszę, że od tego roku ja (Weronika Kurek – niektóre wilczki mogą mnie kojarzyć jako Ferao :) ) przejmę funkcję Akeli 2. Gromady Lubelskiej i wraz z moimi przybocznymi Bagheerą – Kasią Kowalczyk i Baloo - Pauliną Zarosińską będę mogła z Wami współpracować. W zakładce Kontakt do szefowych można znaleźć nasze telefony, maile oraz zdjęcia (wiele osób może nas jeszcze nie kojarzyć :) )

ROZPOCZĘCIE ROKU HARCERSKIEGO 

Plan wydarzenia:

15.30 – Nowa Akela będzie czekać pod kościołem (Drodzy rodzice, gdyby któreś z Państwa miało do mnie jakieś pytania lub chciało ze mną porozmawiać lub po prostu mnie poznać, serdecznie zapraszam :) )

15:45 - spotykamy się pod kościołem (bardzo proszę o punktualne przyjście, ponieważ później może być problem ze znalezieniem się) Bardzo proszę o powiadomienie mnie, kto będzie na wydarzeniu (wtedy będę wiedziała, kogo szukać i na kogo czekać ;) )

15:55 – wejście do Kościoła

16:00 - Msza Św.

17:00 – Apel Hufca na terenie parafii (razem z gromadą przejdziemy na apel, serdecznie zapraszam też wszystkich rodziców na apel, ponieważ na nim odbędzie się moje mianowanie)

Po apelu hufca odbędzie się wewnętrzny apel naszej gromady, na którym odbędą się przysięgi wierności moich przybocznych oraz przyznanie sprawności Karolince Ł. :)

18:30 - zakończenie (najpóźniejsza szacowana godzina)


Przypominam o pełnym umundurowaniu (szczególnie o beretach i chustach).

Drodzy rodzice, jak pisałam w mailu proszę o przyniesienie nowych deklaracji przez wilczki, które jeszcze tego nie zrobiły (nowa deklaracja do pobrania w zakładce Deklaracja


Do zobaczenia!
Ze wszystkich sił!
nowa Akela – Weronika

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska