Zbiórka 22.09

Czuwaj!

Serdecznie zapraszam wszystkie wilczki na zbiórkę, która która odbędzie się 22 października (sobota) w godzinach 9-12, przy kościele p. w. św. Maksymiliana w Lublinie.

Weźcie ze sobą: Mowglika, śpiewnik, sakiewkę sobieradka, coś do pisania oraz picie i drugie śniadanie :)

NOWE WILCZKI pamiętajcie, że na każdą zbiórkę potrzebujecie zgody rodziców.

Przypominam wilczkom, które jeszcze tego nie zrobiły o przyniesienie ze sobą NOWYCH DEKLARACJI :)

Proszę o informację o obecności na zbiórce!!!!

Do zobaczenia!
Ze wszystkich sił!
Akela Weronika

Komentarze

  1. My będziemy Karolina i Gabrysia Ł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema jestem Zosia jeśli to akelo czytasz to dobrze

    Bo mam dwa takie bardzo ważne pytania i jedna informację

    Bo jeśli jestem w gromadzie już ponad 3 lata to muszę przynieść tą deklarację i zgodę rodzica bo ja już nie wiem.

    Jeszcze ta informacja no więc tak nie było mnie na zbiurkach bo byłam u babci i tyle jeśli to za długie to odpisz akelo

    Zosia Zirebiec (Junior) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu :D tak musisz przynieść nową deklarację, ponieważ zmienił się ogólnie wygląd deklaracji - możesz znaleźć deklaracje w zakładce na blogu :) nie musisz mieć zgody rodzica. Rozumiem, że byłaś u babci i cię nie było, w porządku :) Zosiu, będziesz jutro na zbiórce?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zbiórka 05.06.

Zbiórka 9 września 2023

Zbiórka 7 stycznia 2022 oraz Msza Środowiska